En Social Media Middag – livet kræver et godt mobilt netværk | Telia Danmark

Livet kræver et godt netværk – og det gælder, lige meget om vi taler om at vedligeholde dine social media profiler, mobildækning når man taler med vennerne, eller når man bare sidder og spiser sammen med familien. Heldigvis har Telia et fantastisk netværk for dig, der leder efter en ny mobiludbyder, og selvom vi mest kan hjælpe dig med det mobile netværk, er vi sikrer på at dit personlige netværk også kommer til at mærke de positive effekter af et bedre mobilt netværk.

Hvis den her lille social media video har givet dig lidt blod på tanden, så kan du kan læse mere om Telia, vores abonnementer, mobiltelefoner, bredbånd og internet, og meget mere, her på vores hjemmeside:

Og hvis du har lyst til at se en af vores andre sjove reklamer, som godt nok ikke handler om netværk eller social media, så kan vi anbefale videoen ”Storytel, Gys og Gummi-Tarzan” som du kan se her:

Her i denne social media video gør vi lidt sjov med social media, hvor vi laver ordspil på ”netværk”, som jo både kan betyde et netværk til din mobil, et netværk online som på diverse social media sites, og så naturligvis også dit private, personlige netværk med venner og familie.
I videoen ser vi en mand, der taler til sin kone, børn, og familie, og er ved at holde en middag. Han laver en lille skål, og en kort tale om, hvor vigtigt det er at holde fast i sit sociale netværk, og hvor glad han er for at alle er kommet. Han gør det dog kort, og siger så han skal ud og se på maden, i et par minutter.

Der går kun få sekunder i videoen efter han er gået, før alle ved bordet får hevet deres tablets og mobiler frem, og straks er i gang med at bruge Skype, ringe op til vennerne, spille et nyt spil fra en App store, opdatere diverse social media sider, lige hurtigt får set lidt film, og så videre.

Alt dette foregår mens manden er gået ud i køkkenet, og har ingen idé om at alle sidder og ”bare” går deres social media profiler igennem med familien, inde i stuen. Men her er alt ikke helt som det ser ud, for i den næste scene ser vi nemlig, hvad der foregår ude i køkkenet: her har han godt nok ikke gang i noget med social media, men er i gang med at se fodbold videoer på hans smartphone. Og da kampen han følger med i, i videoen, bliver mere og mere interessant, kan han ikke dy sig for at råbe ind til stuen; ”Jeg gir den lige et par minutter mere!”, så kan han kan se videoen færdig, og måske lige fange et sidste mål.

Har du lyst til at følge os på vores egne Social Media profiler, så har vi lige listen her!
————————————————————————————–
Du kan ”Like” og følge os på Facebook:

Hvis du er mere til de hurtige social media opdateringer, så kan du finde vores Twitter her:

Og sidst, hvis du er lidt en Social Media Hipster, så har vi også en Google+

————————————————————————————–

Det er faktisk helt voldsomt som social media er vokset igennem årene, og det er nærmest kun video som kan sammenlignes i vækst. F.eks. er der nu over 1 milliard brugere på social media sitet Facebook, der findes over 500 million brugere på Google+, og over 250 millioner på Twitter – der findes et socialt netværk for alle typer! Og det er tydeligt, for statistiker viser nemlig, at over 70 % af brugere på internettet nu har en social media konto, og hvis du er mellem 18 og 30 år ligger det tal på hele 88 %.
Og I denne mobile verden vi lever i, bruger over 70 % af mennesker en mobil til at komme på deres social media site of choice. Så er det jo godt, at du har det perfekte mobilselskab at ligge dig op af: Telia!

Men det er faktisk ikke kun brugerne som er vilde med social media nu om dage: over 90 % af projekter i markedsføring har nu tænkt social media med ind i billedet, om det så er på mobil eller ej. Så når du nu har set den her social media video, hvad tænker du så selv? Bruger du selv social media så meget som resten af befolkningen gør nu om dage? Og har du det bedste mobile netværk til at sørge for at det hele kører som det skal? Hvis ikke, så husk at Telia kan hjælpe!

Om Telia i Danmark:
Telia startede i Danmark i 1995, og helt fra begyndelsen har målet været at udfordre telemarkedet i Danmark og på sigt at blive det bedste mobilselskab. I dag er Telia med sine 1,5 millioner kunder, det tredjestørste teleselskab i Danmark!